Bedenktijd/retour

Wilt u iets ruilen of retourneren? Dat kan uiteraard! U heeft het recht om binnen 14 dagen de bestelling te herroepen. Hiervoor gebruikt u het retourformulier dat met uw bestelling is meegeleverd.
U kunt uw bestelling uiteraard ook retour sturen.

U krijgt het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd.
De kosten voor retour van uw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u contact met ons opnemen via info@steigertools.nl.

Zodra wij uw product(en) retour hebben ontvangen, sturen we u hiervan een bevestiging per e-mail. In geval van volledig retourneren zal voor particulieren het volledige aankoopbedrag, exclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending, binnen 14 dagen na ontbinding worden teruggestort op uw rekening.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Ook bent u van harte welkom in onze winkel om uw product(en) zelf te retourneren. We maken hier dan graag de retour voor u in orde. U kunt dan eventueel ook direct een vervangend product uitzoeken.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@steigertools.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Steigertools.nl
Tel: 0511-745001
Mail: info@steigertools.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Steigertools.nl
Onze domeinnaam is: http://www.steigertools.nl
Ons vestigingsadres:
Elingsloane 20
9251 MN Burgum

KVK: 70583463
BTW: NL858383287B01

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@steigertools.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen.
Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– Etc.